Thursday, December 5, 2013

Unustatud postkaardid ...

 Tänane postitus on hoopis teisest valdkonnast.
Kunagi lapsena hakkasin koguma vanaegsete piltidega postkaarte (neid, mis uuesti trükitutena poelettidele ilmusid). Esimesed kaardid on ostetud aastal 1988. Kaartide kogu kasvas jõudsalt, kuid tulid uued tegemised ja ühel hetkel hobi hääbus ... Lõpetasin kogumise ilmselt samal ajal kui keskkool läbi sai. Ja nüüd korraga ilmusid kaardid jälle välja. Kõik kaardid on korralikult albumites. Ma olin need täiesti unustanud! Sirvisime neid lastega ja pildistasin mõned kauaaegsed lemmikud. 
Ma plaanin nende kogumisega nüüd uuesti jätkata :)

2 comments:

Diana Tammann said...

Ilusad kaardid. Mäletan neid. Kogusin neid ka omal ajal, aga hiljem saatsin sõpradele pühadeks. :)

Triin said...

Ma vaatasin, et raamatupoodides on neid taas müügile ilmunud. Ma plaanin ikkagi nüüd uuesti koguma hakata, kui nägema juhtun :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails