Sunday, December 1, 2013

Lettuce

Kõik algas sellest, et mõnda aega tagasi oli Käsitööaidas Malabrigo lõngade tellimine. Näitasin tookord tüdrukutele, missugust värvi lõng neile meeldiks ja üheks valikuks oli Malabrigo Sock´i toon Lettuce. Ausalt öeldes oli mul väga hea meel, et miskit roosat ei soovitud :) Kuigi ma pean laste kiituseks ütlema, et nad tõesti armastavad kõiki värve ja seetõttu on garderoob värvikirev.
Ühesõnaga tellisin nende valitud toonid ära ja minu emme kudus neile boolerod. Meil on kuidagi nii kujunenud, et lastele koob sokid alati ema. Ja kuna parasjagu polnud ühtki paari sokke vaja ning emal oli soov, midagi mõnusalt lihtsat kududa, siis tegigi tema lastele boolerod. Need on ju äärmiselt lihtsad teha ja tulemus jääb väga võrratu :) Nõnda panin mina tegumoe ja mustri paika ning ema asus vardaid liigutama. Mul on oma emmega väga vedanud, tema tööd on alati nii korrektsed ja ilusad! Olen kõik need suurepärased oskused temalt õppinud ja lõpmata tänulik selle eest, et ta mind nõnda rahulikult ja asjalikult omal ajal suunas :) Nüüd on mõnus kõike seda ise osata. Just eile rääkisime käsitööst ja ema küsis, mis mulle rohkem meeldib, kas kudumine või heegeldamine. Tegelikult meeldivad mulle need võrdselt, kuid on asju, mida ma meelsamini koon kui heegeldan ja vastupidi. Ema jällegi ütles, et tema lemmikuks on kudumine (mida ma ju väga hästi tean :) ). Ent ütlemine, et heegeldamine ei kuku tal sugugi hästi välja, hämmastas mind siiralt. Tegelikkuses on ta ka väga hea heegeldaja! Kuid temale omaselt on ta enese suhtes väga kriitiline.
Praegu ta ei tea, et ma tema kootud boolerod blogisse vaatamiseks riputan. Kuid teen seda siirast lugupidamisest ja uhkusest, et mul on nõnda armas, kallis ja suurepäraste oskustega emme!
Lõng: Malabrigo Sock (100% meriinovillane)
Muster: ilus südametega muster raamatust Koekirjad, autor Mary Webb

Rõõmsat advendiaja algust ja palju armastust teie peredesse!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails