Thursday, September 11, 2014

3 head asja minu päevas. 2 päev.

Tänase päeva head asjad :)
1. Käisime perega seenel. Ja nagu sellel aastal juba kombeks, siis tühjade kätega me ei jäänud :D
Ma pole iialgi näinud nii suurt hulka kuuseriisikaid, milledest vaid üksikud on ussitanud.
Meie seenekorvidest üks jäi hiljem ka pildile ...
Lisaks oma seentele andis armas Kaie meile veel omad pilvikud, sest nende peres on juba pisike seente üleküllus. Aitäh meie poolt! Ühesõnaga on mul olnud ja on veelgi seenterohke õhtu. Väga mõnus :)
2. Lastega seenel oli eriliselt vahva. Huvitaval kombel leidsid just nemad kõige ilusamad puravikud ja kõige suurema kuuseriisikatest tulvil metsaaluse. Nii, et mis muud, kui alati lapsed metsa kaasa ja seened on garanteeritud :D
3. Mulle nii meeldivad praegused suvesoojad ilmad. Sügisel on see soojus kuidagi eriti mõnus ja nauditav. Ja ma ei pea veel jopet selga tõmbama, vaid käin senini mõnusalt kampsuniga ja keskpäeval pole sedagi vaja. Ülimalt vahva :)

Homme uued jutud :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails