Wednesday, January 29, 2014

Armastusega alpakatelt / From alpaca´s with love

Kevadel kirjutasin siin, et mul õnnestus saada 3 väikese vihi käsitsi kedratud alpakavilla omanikuks. 
Kännu talul on nüüd ka oma koduleht
Kuid mina sain täna lõpuks pildile oma ülipehme alpakavillase sallkrae. Õigem oleks küll öelda, et olin modell ja lapsed pildistasid :) Peagi seitseseks saavad piigad suudavad juba täitsa asjalikult fotograafi mängida.
Lõng on luksuslik ja pehme. Pehmuse poolest ei kannata lambavillaga üldse võrrelda. Imeline!
Kuna ma igapäevaselt väga palju pean rääkima, siis on hea vahel selline armastusest rikas sallikrae ümber panna :) Kännu talus armastatakse alpakaid nii väga ja ma usun, et see kõik kandub lõngaga edasi. Annab helgust ja positiivsust, rõõmu ja lahkust. Ja see ei ole sugugi liialdatud. Mul on tõesti kraed kandes tunne, et olen armastusest ümbritsetud.
 Kanda saab nii sallina kui nööbitava kraena. 
Kuna tegemist on niivõrd luksusliku lõngaga, kudusin luksuslikult ka palmikuid.
Üks lõngavihike on veel järel. Küllap sellegi peagi mõne pisema kudumi sisse poetan :)
Nööbid on voolitud polümeersavist (roheline ja vask segamini).


4 comments:

Diana Tammann said...

Pildilt näha kui soe, pehme ja luksuslik krae tegelikult on. :)

Triin said...

On tõesti ülimalt pehme ja nii hea kaela ümber panna. Kurk polegi enam nii valus :)

Arnikai said...

Väga ilus töö! Praeguse külmaga asendamatu:)

Triin said...

Aitäh, Monika!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails