Sunday, November 15, 2020

Punase randmega sõrmikud Hiiumaalt

Küll on ikka tore, et Saara kirjastuses väärtustatakse rahvuslikku käsitööd. Ja mitte ainult ei väärtustata, vaid ka õpetatakse, propageeritakse, inspireeritakse jne. Kui ilmus raamat "Hiiumaa kindad" (autorid Anu Pink ja Sirje Juurikas), siis loomulikult soetasin selle endale koheselt. 

Nüüd on raamatust esimene paar sõrmikuid kootud ja kohe kindlasti ei jää see viimaseks :) Valituks osutusid punase randmega sõrmikud. Päris autentsed need küll ei ole, sest jätsin ära Hiiumaa kinnastele omase laiendamise välisküljelt. Ka silmuste arv on mul väiksem, kui originaalis ja Hiiumaa kinnastele omase tumedama sinise vahetasin veidi heledama vastu. Alustuseks lõin 69 silmust ning kasvatasin pärast rannet ühtlaste vahedega silmuseid juurde kuniks neid oli ringil 80. Mis teha, kui käsi on väikesevõitu. Kandma hakkab sõrmikuid üks mu tütardest, kes on pärinud endale minu väikese käe. Nii, et tegelikult saame kindaid vahetada ja kanda uut ilusat kindapaari ka mõlemad. Kuigi kahtlustan, et seda võimalust ma ei saa. Tütar on uutest kinnastest niivõrd vaimustuses :)

Siit ka mõned fotod mu Hiiumaadest ...

Lõng: Saara Hea lõng 10/2 ja vardad 1,25 mm.

Meie peres toimub praegu distantsõpe. Ja nõnda veel vähemalt nädala. Nagu arvata võite, ei vaimusta see meie peres mitte kedagi. Niiväga loodame, et 23. novembrist avaneb võimalus taas kooli minna. Hoidke pöialt!

Minul aga on vardal järgmised tööd. Seekord tõesti korraga mitu.
Püsigem terved!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails