Tuesday, October 29, 2019

Labakindad Vastseliina kinnaste ainetel

Taas kindad :) Mida muud ikka külmal sügispäeval näidata.
Juba pikalt on mul olnud plaanis kududa Vastseliina kindad. Olles ise üht otsapidi Võrumaalt pärit, on ju patt sealseid kindaid mitte kududa. Seda enam, et osa minu esivanematest on justnimelt Vastseliina kogudusse kuulunud ja sealsele kalmistulegi maetud. Nõnda ongi mul nüüd olemas Vastseliina kinnaste ainel kootud labakud. Originaalid on kudunud Liiso Meltz 1862. aastal ja need asuvad ERMis
Minu kindad on siin nüüd näha. 
Lõng: Saara Hea lõng 10/2
Vardad: 1,25 mm

Pole vist enam uudis, aga käsil on järgmine paar kindaid. Lihtsalt ei saa pidama ;)

2 comments:

Ülle said...

Väga ilusad!
See on tõsi, kinnastega ei saa enam pidama. Tean omast käest 😀

Triin said...

Suur tänu! Kinnastega on tõeliselt raske pidama saada. Mul on peagi uus paar valmimas ning peas ringlevad juba järgmised mõtted :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails