Monday, June 24, 2019

Sinised variatsioonid

Me tegime seda jälle ehk et veetsime jaanilaupäeva rabas :) Ilusa ilmaga vaieldamatult üks mõnusamaid kohti.
Ühtlasi sain lõpuks pildile ühe jaki-boolero. Kootud mõttega, et seda saan kanda nii mina kui ka tütred. Seekord sain inspiratsiooni ajakirja Käsitöö 2015 kevadnumbrist. Seal oli õpetus palmikute ja pitsiga jaki kohta (autor Ruta Tännav). Mina küll muutsin veidi nii mustrit kui teostust, ent välja näeb jakk siiski sarnane ajakirjas olevaga. Kuna mulle väga õmblused ei meeldi, siis eelistan alati ühes tükis kudumist ja nii läks ka seekord. Õlaõmbluste asemel kasutasin silmamist ning käiste jaoks noppisin silmused üles. Minu jaoks on tegemist pigem booleroga, lastele jällegi jakiga.
Nüüd ka mõned eile rabas tehtud fotod.

 Lõng: Malabrigo Arroyo (100 g / 306 m / 100% meriinovillane). Värv: Reflecting Pool
Varras: 3,5 mm
Vahepeal on veelgi kudumeid valminud, loodan needki pildid lähiajal teieni tuua :)

Ilusat jaanipäeva!



2 comments:

Ly said...

Laheda lõikega kampsun.

Triin said...

Mulle ka meeldib :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails