Thursday, October 6, 2016

Valged pitskindad

Ülimalt tore on, kui mõnest ajakirjast tõeliselt väärt õpetusi leiab.
Ajakirja "Maale!" sügisnumbris ilmus Anu Pink´i sõrmkinnaste kudumise õpetus. Tean ka, et ma polnud kaugeltki ainus, kes ajakirja just selle õpetuse pärast soetas. Väärt õpetus ja tulemus täpselt minu meelt mööda :)
Lõin kindad vardale televiisorist ERMi avamist vaadates ning ei läinudki kaua, kui kindad juba valmis olid. Jõudsin just parajasti kinda kandmise ajaks valmis. Enam ei taha ilma nendeta õue minna. Ja kuigi mul on kindaid õige mitmeid paare, on just need viimased hetkel minu kõige lemmikumad :) 
Siin mu iludused ongi ...
Õpetuses oli soovitus kasutada 1,75 mm vardaid. Minu käsi on küllaltki väike, sestap sobisid oluliselt paremini 1,25 mm vardad.
Lõng: Saara Hea lõng 10/2 

Mõnusat kinda kandmise aega! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails