Thursday, November 15, 2012

Rukkilillesinine, vaarikapunane ...

Viimati siin rääkisin, et hiljuti telliti minult kaks erinevat triibulist kleiti. Ühte nägite eelmises postituses ja nüüd saan näidata ka teist :)
Sel korral kasutasin teist head ja igati mõnusat puuvillast lõnga - Drops Muskat. 
Määravaks said lõnga toonid. Oluline oli, et kleit sisaldaks rukkilillesinist. Edasi oli juba lihtne, lõngad, mis esmapilgul kõrvutades jätsid osalt isegi "lahja" mulje, hakkasid üheskoos "mängima". Kududa oli tõesti mõnus. Ümber rukkilille tulid vaarikad, kuldne hommikupäike, lõhnavad nurmenukud ja lumevaip. Nõnda on selle kleidi sisse kootud justkui aastaring :)
Kleiti näitab pildil minu tütar, kes on pisut lühem kui kleidi omanik. Siiski on muud parameetrid samad ja seetõttu saab ta kleiti näidata :)
 Kleit on kootud suurusele 122.
 Kududes sündis justkui aastaring, kust minu jaoks kõige rohkem õhkub nurmenukulõhna ... aga ka vaarikamaitset :)
Disain: Triin, Väikesed Ilunikerdused
Lõng: Drops Muskat

Tuleb veel kolmaski kleit, aga sedakorda hoopis midagi teistsugust ja eriliseks puhuks :)

Ja kuigi viimastel päevadel näitab päike end harva, olgu teda meie mõtetes ikka palju!

7 comments:

M.M. said...

Väga kaunis kleidike!

Arnikai said...

Väga ilusad pildid, kaunis töö! :)

Kai:) said...

Ma isegi ei tea kumb mulle rohkem meeldib,aga ma ei väsi imetlemast neid Sinu kleite!!

Triin said...

Tänan, Lõngapusa!

Aitäh, Monika!

Kai, suur tänu!

Diana Tammann said...

Üka ilusam kui teine. Tõesti, olen Kaiga nõus... mõlemad on väga ilusad.

Laura said...

Triinu, Sa oled väga andekas kleitide "alal". Jätka, ootan huviga! Väga kvaliteetne ja kaunis! Tervitused, Laura

Triin said...

Diana, tänan!

Suur tänu, Laura! Kleitide kudumine on mulle suur nauding :) Uus kleit on juba poole peal, enam ei lähe kaua.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails