Wednesday, May 30, 2012

Väikesed amigurumid

Pisikeste mänguasjade seltskond ...
Tegelikult armastan ma heegeldada suuremaid lelusid. Siiski tuleb teinekord tahtmine teha ka midagi teistmoodi.  Ühel teistsuguse tuju päeval tuli mõte heegeldada tillukesi tegelasi. Nõnda nad valmisid.
Seltskonda kuuluvad tigu Teodor  .....                       lepatriinu, kelle täpid läksid vanaemale külla ....
ja liblikas Liili
Disain: minult
Lõng: egiptuse puuvill
Täide: Kambi talu lambavill

Aitäh külastamast!

11 comments:

Ülle said...

Küll on vahvad tegelased! Tigu on natuke kurva olemisega, nunnu:)Mulle meeldivad need tegelased!

Kadri Kivistik said...

No see lepatriinu on ikka üle kõige! Ja täppide lugu - see on Lottest eks? Nii ägedad nummikud ikka!

Heli said...

Lemmikud kohe esimesest pilgust!

Triin said...

Ülle, tänan :) Mulle nad kurvad ei tundu :)

Kadri, aitäh! Lepatriinu täppide lugu ei ole meil Lottest. Lihtsalt juhtus nii, et täpid jäid tegemata ja lapsed ütlesid, et täpid läksid külla :)

Suur tänu Heli!

Sirtsuk said...

Nii lahedad!

Jaanika said...

Armsad!

Diana Tammann said...

Armsakesed. Tigu on minu lemmik. :)

Triin said...

Sirtsuk, aitäh!

Tänan, Jaanika :)

Aitäh, Diana :) Tigu meeldib mullegi väga.

Kadri Kivistik said...

Lapsed on ikka nii armsad ja nutikad :)

Monika said...

Minu lemmikud!

Triin said...

Kadri, lapsed on tõesti erilised. Vahel tulevad sealt tõeliselt kuldsed sõnad, järgmisel hetkel head ideed jne. :)

Aitäh, Monika!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails