Friday, February 26, 2010

Väike helesinine unistus

Parim unistus on soe, pehme, mõnus ja hell :) Ema süli seda ju on, aga alati sellest ei piisa. Et pisikese beebi südames oleks ikka ja alati soojus, peab ka pea soojas olema. Nii sündiski tuukrimüts. Idee Dropsi beebi tuukrimütsilt. Väikese noormehe emme soovil on müts "vürtsitatud" pisikeste palmikutega salli osas.
Üks naljapilt ka mütsist ;)
Kudusin kaks otsa koos: Soft Dream by B.B.B ja Emmebi Superbe. Üht kulus tokk ja teist peaaegu 2 tokki. Tulemuseks on väga pehme ja soe mütsike. Vardad 3,5 ja 4.

Sooja ja hellust südamesse! Aitäh külastamast!

6 comments:

Heli said...

Nii nups müts on välja tulnud, kaks tutipalli on mu meelest sellistel tuurkrikatel lausa kohustuslikud!

Triin said...

Aitäh, mulle ka tutid väga meeldivad :)

Kadi said...

Mõmmi koos mütsiga on üliarmas!
Tegelikult sattusin täitsa juhuslikult siia blogisse ja tahaksin kohe kiita - mulle väga meeldivad tehtud asjad siin! :)

Triin said...

Suur tänu Kadi! Mina isegi olen üsna juhuslikult sattunud toredatesse blogidesse :) Teretulemast tagasi!

Siret said...

Selline tuukri-müts on tõesti väga praktiline tegelt lapsele. Ma polegi nii kena versiooni sellest näinud veel :)

Triin said...

Aitäh Siret!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails