Saturday, November 10, 2012

Rõõmsatriibuline kleit

Ühel oktoobripäeval potsatas mulle 5 minutilise vahega postkasti kaks kirja emadelt, kes soovisid oma lastele taolist triibustikuga kleiti, mida näitasin siin.
Ma polnud juba mõnda aega neid kleite teinud ja seetõttu oli ettepanek eriti tore. Kleite meeldib mulle alati väga kududa ja seda rõõmsam oli tegudele asuda. 
Täna saangi näidata esimest kleiti. Üheskoos valisime lõngaks Katia Brisa, mis on nii kauni läikega. Kasutasin sama lõnga oma laste ristimiskleitide kudumisel. Seega igati asjalik just piduliku kleidi kudumiseks.
Aga nüüd rõõmsatriibuline kleit ...
Kleit on kootud mitmes jaos. Ülaosas on kasutatud raglaani.
Kleidi allääres on heegeldatud lihtne pits, samuti kaelusel.
Kleit valmis tütarlapsele, kel pikkust 116cm. Järgnevatel piltidel poseerib minu laps, kes on umbes sama pikk.
 Jäin tulemusega väga rahule. Rõõmsad värvid kutsuvad alati kuduma ja lastele kudumine on üks eriti suur nauding. Nii ongi tulemuseks üks eriti rõõmus pidulik kleit.

Nüüd koon juba teist kleiti, aga sel korral ühe teise mõnusa lõngaga :)

Rõõmu!

7 comments:

Ülle said...

Väga ilus! Seelikuosa värvid meeldivad mulle koje eriti :)

Lemmi said...

Ma kaugelt vaatasin, et alumine pool on hoopis kangast. Värvid on tõesti hästi vahvad!

Triin said...

Ülle ja Lemmi, suur tänu! Mulle endale jätsid ka värvid mõnusa tunde.

Diana Tammann said...

Väga ilus, päikseline kleit. :) Kuidas see lõng kandes on? Panen kõrvataha. :))

Triin said...

Tänan, Diana! Lõng on kerge. Kudusin sellest suve alguses lastele ristimiskleidid. Ja isegi pikad kleidid olid täiest kerged. Et mõnusalt libe lõng, mida on hea kanda. Ei suru last vastu maad :)

Jaanika said...

Nii ilus värviline! Triibud on alati efektsed ja lahedad.

Triin said...

Aitäh, Jaanika!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails