Tuesday, September 28, 2010

Rahvuslik kleidike

Saan näidata esimest rahvuslikest kleitidest, nendest oli juttu eelmises postituses. Varem olen samalaadseid kleite kudunud puuvillasest lõngast ja pigem suvisel ajal kandmiseks. Äsjavalminud kleidid on ideelt sarnased Garnstudio lehel olevale kleidile. Õpetust ma järgida ei suutnud ... See on minu puhul tavaline, et mingil hetkel hakkab mõte rändama ja esile kerkib hoopis teistsugune visioon esemest. Nii ka seekord ... Seelikuosa kudusin sarnaselt eelmainitud kleidile, kõik muu on mu oma mõtete vili.
Tulemuseks on rahvuslik kleit, mis minu lühemat kasvu preilile sobib kui valatult :) Laps on rõõmus ja õnnelik! Ise olen samuti rahul ja kibelen juba teist kleiti lõpetama :)
 Kleidi ülemise osa kudusin raglaanis.
Kasutasin kaht väga mõnusat lõnga: Drops Fabel (75% vill ja 25% polüamiid) ja Drops Alpaca (100% alpaka vill). Kirjut lõnga kasutasin seelikuosas, loodusvalget ülemise otsa kudumisel. Abistasid vardad nr 3.
Lõnga kulu: Drops Fabel ... 3,5 tokki ja Drops Alpaca ... 1,5 tokki.
Hing on rahul, et ühe lapse jõulupeo kleidike on valmis :)

Kaunist sügist ja vahvaid ideid!

9 comments:

Ülle said...

Väga armas! Mulle meeldib sinu lahendus kleidi ülaosale. Hea soe külmal ajal kandmiseks:)

Sirtsuk said...

Väga armas! Valge osa ülal on nii mõnus! Mul juba mõte liikus Muhu laadse juurde, et ülaosa valge ja seeliku osa kollase triibuline. Ja siis mõni tikand kusagile!

Tiina said...

Väga armas!

Monika said...

Väga armas kleidike!

Triin said...

Suur tänu, Ülle! Soe on kleit tõepoolest, samuti väga pehme :)

Sirtsuk, tänan! Mul on olemas ka oranži pühitooniga Fabelit, samuti mõttetes juba olen loomas uut kleiti ;) Sinu idee tundub väga huvitav samuti!

Aitäh, Tiina!

Triin said...

Suur tänu, Monika!

Yarnlover said...

Nii ilus kleit! See valge osa võib nii uskumatult pehme naha vastas tunduda?! Teades Alpaca siidisust...

Heli said...

Triinu, see on väga eriline kleit just tänu Su omaloodud ülaosale, imehea lahendus ja nii meeldivad kandid ja pael kaeluses. Ning kolmveerandvarrukad - jälle nii hea mõte! Super.

Triin said...

Aitäh, Veronika! Alpaca on tõesti imeliselt pehme ja mõnus :)

Suur tänu, Heli! Ma olen ise ka kleidiga väga rahul. Nüüd koon tasapisi teisele kleidile ülemist osa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails