Tuesday, January 26, 2010

Minu esimene nikerdus... ehk blogimise algus

Siin ma nüüd olen... vaatan arvutiekraani ja mõtisklen, millest täpsemalt alustada. Olema saavad siin peamiselt käsitööalased postitused. Käsitöö on mind lapsest saadik saatnud ja koos minuga läbi elu kulgenud (uskumatu, aga peaaegu 33 aastat juba). Minu jaoks pole meelepärasemat tegevust kui kudumine ja heegeldamine. Ja alati kipub nii olema, et ideid on rohkem kui aega. See on ilmselt paljudele tuttav.
Viimasel ajal olen palju tegelenud pitsiliste kudumitega. Viimane neist on nüüd siingi näha. Pitssalli mõõdud on 58 X 180cm. Lõng: Soft Dream by B.B.B, kulus peaaegu 4 tokki. Vardad: 3,5

3 comments:

Heli said...

Tere Triinu, imelised sallid!

Inga said...

väga ilus, pehme ja õhuline paistab!

Triin said...

Aitäh, Heli!
Tänan, Inga!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails