Tuesday, December 3, 2013

Projekt "Vähihaigetele laste jõulukink"

Olen igal aastal suuremal või vähemal määral mõnes projektis osalenud. Sel korral tuli Facebooki kaudu üleskutse teha vähihaigetele lastele, kes jõulud haiglas peavad veetma, kingitusi. Just käsitöiseid kingitusi. Ja selles projektis tahtsin kohe kindlasti osaleda. Otsustasin, et loon ühe uue disaini ja heegeldan ka midagi juba varasemast loomingust. Nõnda heegeldasin ühe uue nuku, mille kohta andsin vihje siin. Ja teiseks heegeldasin väikese jänku. Kahjuks rohkem ei jõudnud, kuid loodan, et lapsed on nende valminud asjade üle rõõmsad :)
Mina olen küll rõõmus, et lapsed tänu käimasolevale projektile, saavad põnevaid kingitusi. Seda enam, et kõik kingitused on omanäolised ja südamest valmistatud :)
Kahju on vaid sellest, et onkoloogiaosakondades nii palju lapsi ravil on. Lapsevanemana käib jõnks südamest läbi kui ma neile mõtlen. Siiralt loodan, et nad kõik paranevad ja järgmised jõulud veedavad nad rõõmsalt kodus!

Selline oli minu pisike panus.

Tervisi kõigile!

2 comments:

Arella said...

Väga tänuväärne ettevõtmine!

Triin said...

Ja, on tõesti!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails