Monday, October 28, 2013

Robin - esimene poissnukk

Nukupoiss oli mul juba väga ammu mõtetes. Tegelikult oli ta juba pikalt minu peas ka valmis :) Erinevate tegemiste tõttu ei jõudnud asi pikalt minu peast edasi. Nüüd viimaks oli hetk õige ja nukuke saigi valmis.
Tüdrukud panid poisile koheselt ka kena nime - Robin.
Robin on umbes 32 cm pikkune, heegeldatud egiptuse puuvillast ja täidetud allergiavaba polüester kerakiuga.
Robin on lõbus poiss, kes hästi sobitub minu seni valminud nukkude rivvi. 
Kasutasin paljuski samu võtteid, mida nukupreilide puhulgi. 
Ka tundub mulle üha enam, et nukule pole vaja suurt naerusuud. Laps suudab nukule ise meeleolud juurde mõelda ja võibolla polegi alati naerusuu sobilik ... Siiski loodan, et Robin on mängudes ikka rõõmus ning vahva poiss :)

Tänasest olen olemas ka Pinterestis ja ootan kõiki sõpru ka sinna külla :)

2 comments:

Karin said...

Nii vahvad nukud! Olen alati nukunikerdajaid imetlenud, on see ju parasjagu pusimist ja katsetamist. Lapse siiras vaimustus ja rõõm "kodukootu" üle on ülim. See träni mida tava mänguasjapoed täis on, ei paista neid enam üldse emotsionaalselt liigutavat ja ehk ongi hea :)).

Triin said...

Karin, suur tänu!
See on õige, et pusimist nukukestega on ja alati ei tule alguses sugugi nii välja nagu mõttes on olnud. Kuid suurim tänu ongi laste rõõmsad näod ja säravad silmad. Hakkasingi ise mänguasju heegeldama seetõttu, et poes müüdava plastmassi jm kraami hulgas tundus kõik kalk ning elutu. Ise valmistatud asjad hakkavad aga juba enne lõpliku valmimist oma elu elama ja annavad lastele tohutu fantaasia kaasa :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails