Saturday, February 9, 2013

Õitseb

Minu uus tilluke kosmeetikakott õitseb :)
Kotirauad olid juba tükk aega kodus oma aega ootamas. Lõpuks jõudis aeg kätte ja nüüd on pisike kotike valmis. Mul on ammusest ajast lemmikuks jäänud üks müts, mis juba mitu aastat tagasi valmis. Mütsi leiab siit  ja ta on eelviimasel fotol. Ühesõnaga seesama müts oli kosmeetikakoti heegeldamisel inspiratsiooniks :)
Siin mu kotike õitsebki ...
 Kott on tõesti pisike, kuid mahutab siiski omajagu asju.
Järgmisena on mul mõned kudumistööd tulemas. Ühele neist oli väike vihje eelmise postituse lõpus ja teine ... sellest ma veel ei räägi. Äkki ma ei saagi hakkama.

Mõnusat laupäeva! 
Meie veetsime tänase keskpäeva raamatukogus. Pärnu Keskraamatukogus on igal teisel laupäeval lastele jututuba, kus ühiselt loetakse raamatuid, joonistatakse ja muidugi mõnuletakse toredas lugemispesas. Nüüd on täna loetud raamatud jõudnud mängudesse.

5 comments:

Diana Tammann said...

Armas pisike, kevadine kotike. :)

Sirtsuk said...

Armas!

Arnikai said...

Väga ilus - vist suht keeruline kotti sinna raudade külge kinnitada?

Triin said...

Aitäh, Diana!

Sirtsuk, tänan!

Monika, aitäh! Nende kotiraudadega õnneks probleeme polnud, avad olid piisavalt suured ja kõik toimis.

Anonymous said...

che amoreeeeeee carmen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails