Sunday, June 3, 2012

Piibe - amigurumi nukk

Olen nüüdseks heegeldanud päris palju nukukesi. Sel korral on nukk värvikombinatsioonis, mis osaliselt juba varem kasutatud. Tookordne nukk oli kuidagi eriliselt armas ja nii tekkiski mõte teha taas üks helesinine nukuke. 
Piibe oli mul päris pikka aega pooleli, ikka tuli mõni muu töö vahele ja nii ta aegamisi lõpuks valmis sai :)
Piibe on armas ja südamlik nukupreili, kellega jätkub mängulusti kindlasti pikaks ajaks.
 Nukukesel on erilised silmad - need on kuldsed lilleõied. Imeilusad turvasilmad maalis Laura.
Piibe kingad ja kleidike pole eemaldatavad, küll aga saab tema juukseid kammida ja soengusse seada. Vaatan oma laste pealt, et nukukeste juuste sättimine on üks ütlemata vahva tegevus. Seepärast on kõigile minu heegeldatud nukkudele lõngast juuksed kinnitanud. Meie nukkudel on kord punupatsid, kord hobusesabad ja vahel meeldivad tüdrukutele ka lahtised juuksed. Ka Piibe ootab võimalust, et keegi armas preili tema juuksed toredasse soengusse seaks, temaga mängiks ja parimaks sõbraks oleks.
Piibe on umbes 28cm pikkune ja heegeldatud egiptuse puuvillast. Tema täidiseks on kasutatud Kambi talu lambavilla ja silmad nagu varem mainisin, on Laura maalitud.

Piibe on saadaval minu Disainimaja poes. Huvi korral võib kirjutada ilunikerdused@gmail.com

Rõõmurohket juunikuud!










2 comments:

Monika said...

Su nukud on alati nii armsad!

Triin said...

Monika, suur tänu! Siiani on ka kõik lapsed väga rahule jäänud ja tundub, et olen õigel teel :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails