Monday, June 4, 2012

Imeloom

Dropsi imeline loom ehk imeloom on väga tore kingitus lastele. Esimesed Imeloomad valmisid pea kaks aastat tagasi mu oma lastele. Sealt alates olen neid ikka vahel kingituseks heegeldanud. Õpetust ma kunagi järginud pole, ikka olen mõne lisanduse vms teinud. Sel korral sai Imeloom eriti teistmoodi tehtud, pildilt kõik see kahjuks ei paista. Imeloom on tore kaaslane reisil ja vajadusel saab teda isegi padjana kasutada. Minu preilide Imeloomad on suviti asendamatud, ikka sõidavad ka nemad kaasa :)
Sel korral sai loomake selline ...
Imeloomal on sel korral käsitsi maalitud turvasilmad. Olen toreda hulga silmakesi varunud Laura käest ja nüüd on nii hea suurest valikust just neid kõige iseloomulikumaid valida. Imeloom sai pikliku pupilliga rohelised silmad, mis kenasti tema rohelise kõrva ja sabaga sobituvad.
Lõngaks kasutasin egiptuse puuvilla, mida väga mänguasjade juures armastan :)

Selle rõõmsa Imelooma sai endale sõbranna 2 aastaseks saanud pojake. Tundus, et Imeloom meeldis ka temale :)

Tänan külastamast!

2 comments:

Diana Tammann said...

Vahva loomake. Ilus värv. Ja see saba... see saba on nii nummi. :)

Triin said...

Diana, tänan! Imeloomad on ühed tänuväärsed tegelased. Neil on mingi oma külgetõmbemehhanism, lapsed on neist vaimustuses :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails