Sunday, September 11, 2011

Heegeldatud nukk Lipsu-Lipsu

Enam ma ei imesta, kust lapsed mänguasjadele nimed leiavad :D
Seekord on jällegi üsna kummaline nimi välja mõeldud, aga tundub selle nukuga tõepoolest sobivat ...
 Lipsu-Lipsu on ühe minu tütrekese uus sõbranna.
Pildil paistavad veel puupärlitest keed. Eelmisel nädalal õnnestus Leedus käia ja leidsin Šiauliai kesklinnast ühe suurepärase valikuga kunstitarvete poe. Muuhulgas olid poes müügil puupärlid ja kohe suures koguses.
Järgmisel päeval asusid lapsed pärlivarusid vähendama. Elastikniidile sai kirev pärliperekond, valmisid nii käe- kui kaelakeed. Minu abi vajasid nad ainult niidi mõõtmisel ja hiljem kinnitamisel.
 Alumine foto annab tunnistust, et oleme käinud lontmaakri manu :D
Tavaks on saanud, et osaleme augusti viimasel laupäeval Kurgja talupäevadel. Seekord paelus meie tähelepanu köiemeister. Meie kui lontmaakri järeltulijad, saime ka nööri keerutada. Eriti rõõmus oli mu ema, kes veel oma lapsepõlvest mäletab spetsiaalseid tööriistu, mida tema vanaisa nööri tegemisel kasutas. Mõned nöörid olid meil veel alles ka minu lapsepõlves.
Meie valmistatud nöörijupp on siinsel fotol ka ühes pärlitega näha.
Nuku kohta ka täpsemad andmed ...
Disain: taas minu.
Lõng: Drops Safran (100% egiptuse puuvill).
Heegelnõel: 2,5.
Nukukesel on pikkust ca 25cm.

Väike teadanne ka :)
Meil Külliga on nüüd oma Etsy pood :)
Mõned minu heegeldatud mänguasjad on seal juba ka ootamas.
Ootame külla!


3 comments:

Arnikai said...

Väga ilus preili sai! Need isetehtud mänguasjad on ikka parimad, mida lapsel tahta.

Monika said...

Väga ilus nukuke!

Triin said...

Arnikai ja Monika, suur tänu :) Olen nõus, omatehtud mänguasjad on tõepoolest parimad mängukaaslased. Vaatan, et meie peres lapsed suurt millegi muuga ei mängigi. Ka öösel on kõik lemmikud voodis. Kõige kindlamalt on kaisus sünnipäevaks saadud jänkupreilid.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails