Saturday, May 28, 2011

Härra Imeloom

Pea kuune vaikus blogis on lõppenud ja tulemas on mitmed toredad tegemised ... Ideid on muidugi veelgi enam, mõned neist loodan peagi teostada.
Täna näitan härra Imelooma ... seda pisemat varianti Dropsi imeloomast.
Ega temast suurt järgi pole jäänud, peale sarnase kuju :D
Hr. Imeloom on ca 25cm pikk, pehme kehaehituse ja turvaliste silmadega.
Lõng: Drops Safran (100% egiptuse puuvill), kulus 1 tokk heledat jääsinist ja natuke laimirohelist.
Heegelnõel: 3,5

Häid soove ja parimaid mõtteid!

8 comments:

Kadri Kivistik said...

Sinu heegeldatud loomad on kõik imeloomad :) Imeliselt ilusad loomad nimelt!

Ülle said...

Ilus imeloom taldrikul...mõtlesingi kuhu sa kadunud oled olnud:)

Kai:) said...

Tore et oled tagasi ja veel sellise vahva pisi-imeloomaga:)!

Monika said...

Jällegi nii tore loomake!

Triin said...

Tänan, Kadrija Monika!

Ülle ja Kai, suured tänud :) Nüüd olen tõesti tagasi. Viimasel kuul tegelesin intensiivselt hoopis ühe töö kirjutamisega, millega olen nüüdseks ühelepoole saanud ja loodan seda ka edukalt järgmisel nädalal kaitsta ;) Seega hulgaliselt pöidlaid kulub hetkel ära :D

Monika said...

Hoian sulle nii pöidlaid kui varbaid! Edu kaitsmisel!

Triin said...

Monika, suur-suur tänu Sulle! Kuluvad ära nii pöidlad kui varbad. Ma ei mäleta, et natuke rohkem kui kümme aastat tagasi (viimati kõrgemat kooli lõpetades), oleksin nii jubedalt pabistanud kui nüüd TÜs tööd kaitstes.

Heli said...

Õnnitlen!

Ja mulle nii meeldis lugeda kommentaari, et kõik Su heegeldatud sõbrakesed on imeloomad! Nii see on ka minu meelest:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails