Thursday, September 9, 2010

Lõbus konn

Minu Käsitööd Mänguasjade erinumber (2010, erinumber 2) sisaldab hulga toredaid mänguasju.
Seal on ka üks vahva konnake või õigemini päris suur konn ;) Konn on originaalis rohelistes toonides. Minu heegeldatud konnake on tellija soovil väheke rõõmsam. Tingimuseks oli, et sinist tooni ei tohi kasutada, küll aga meeldiks punane ...
Kasutasingi rohkelt punast ja rohelist tooni. Väheke huvitavamaks teevad konna erivärvilised koivad. Nendega saab ta muide mõnusalt ka tervitada ja kallistada ;)
Selline ta on ...
Toredust ja värviküllust lisab ka roheline laiguke seljal.
Pikkust on konnast sõbral ca 42cm.
Lõngad: Rohelised toonid Steinbach Wolle Capri (100% puuvill), kulus 1,5 tokki. Kõik ülejäänud toonid Drops Safran (100% egiptuse puuvill), kulus 3 tokki. Abistas heegelnõel nr 4. Heegeldasin kaks otsa koos.

Armas konnake rändab rõõmustama üht väikest poissi. Usun, et konnake jagab noormehele palju rõõmsaid kallistusi :)

Rõõmu mänguasjadest!

13 comments:

Malle said...

Super, nii fantastiline ja rõõmus konn.

Ülle said...

Väga kihvt konn, nii rõõmus ja värviküllane...lastele ju ikka meeldivad ilusad värvilised mänguasjad.

Triin said...

Tänan, Malle!

Ülle, suur tänu! Loodan jah, et väikemees hakkab konnakesest rõõmu tundma :)

Monika said...

Ohh, mis mõnus konn! Värvikirevalt on ikka toredam kui igavalt roheline.

Triin said...

Monika, aitäh :) Mulle endale meeldib ka värvikirevus rohkem.

Anonymous said...

Küll on ikka ilusad ja erilised isetehtud mänguasjad, poes müüdavad pehmed ei saa lähedalegi.

Triin said...

Suur tänu, Anne-Mai :) Tõsi ta on, oma lapsedki valivad oluliselt meelsamini mängudesse minu valmistet mänguasju. See ongi minu kui ema jaoks suurim tunnustus :)

Lillysmuul said...

Nii ilus rõõmsavärviline ja armas konn!!!

Triin said...

Lillysmuul, tänan :)

PiretA said...

Konn on muidugi super ja konnameister tohutult andekas! Mõnusaid ideid ka edaspidiseks!

Triin said...

Aitäh, Piret!

Anonymous said...

Sul palju ägedam konn kui ajakirjas, tahtsin ise ka selle konna tegemise käsile võtta, aga ei julgenud, sest seal ajakirjas päris palju juhendeid vigadega. Kuna olen algaja käsitöö huviline, siis õigesti kirjutatud juhendid oleksid väga suureks abiks. Siit tuleb minu küsimus, kas juhend oli väga vigane algajale+ tänan sind juba ette vastuse eest ;)

Triin said...

Anonüümne, tänan konna kiitmast!
Kuna valmistasin konna juba pikka aega tagasi, ei tule kõik enam päris täpselt meelde. Seda mäletan küll, et päris kõike õpetuse järgi polnud võimalik teha. Kehaga olid mingid kõrvalekalded. Käed jällegi oli võimalk ilusasti õpetuse järgi teha.
Olen nüüdseks ka ise juhendeid kirjutanud, neidki on võimalik minu kaudu saada. Täpsem info on blogi ülaosas :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails